نکات مهم در آموزش میکروبلیدینگ ابرو که حتما باید بدانیم

در این وبلاگ اطلاعات کامل و جامعی برای انتخاب آرایشگاه مردانه، سالن زیبایی مردانه، باغ تالار و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

نکات مهم در آموزش میکروبلیدینگ ابرو که حتما باید بدانیم

یبرای یادگیری میکروبلیدینگ، یکی از مهمترین نکاتی که باید بدانید زیبایی شناسی صورت است. یعنی باید انواع فرم صورت را بشناسید و در عین حال انواع ابروها را بشناسید و بتوانید متناسب با فرم صورت مدل ابروی مناسب را انتخاب کنید. یکی از موارد دیگری که بسیار مهم است، طراحی ابرو است، پس سعی کنید طراحی ابرو را به طور کامل یاد بگیرید. به عنوان یک پیگمنتر، شما باید همه چیز را در مورد مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو بدانید. همچنین باید بدانید که انجام میکروبلیدینگ ابرو برای چه افرادی مناسب نیست و توصیه نمی شود.

تبدیل شدن به یک تکنسین میکروبلیدینگ حرفه ای نیاز به سالها تمرین و یادگیری دارد. اما در اینجا لیستی از نکات مهم آموزش میکروبلیدینگ برای هنرمندان آورده شده است که به شما کمک می کند حرفه ای تر شوید و بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهید.
نکته ۱ – مشاوره بسیار مهم است

مشتریان می‌دانند که میکروبلیدینگ برای ماه‌ها، حتی سال‌ها روی صورت آن‌ها باقی می‌ماند و گاهی تصمیم نهایی برایشان سخت است. آنها همچنین می ترسند که آیا این روش دردناک باشد، آیا آنها ابروهای جدید خود را دوست دارند و آیا هنرمند مناسبی را انتخاب کرده اند یا خیر. اگر بتوانید بهترین دوره آموزش میکروبلیدینگ را انتخاب کنید می توانید به بهترین روش هم به مشتریان خود مشاوره دهید.

مشاوره راهی عالی برای شناخت مشتری و توضیح همه چیز در مورد درمان است. آنها احساس آرامش بیشتری خواهند کرد و به شما اعتماد خواهند کرد. همچنین خواهید دید که آیا آنها کاندیدای خوبی برای میکروبلیدینگ هستند یا خیر و “حالت خود را احساس می کنند. در دوره آموزش میکروبلیدینگ باید تکنیک های مشاوره با مشتری را به خوبی فرا بگیرید.


نکته ۲ – آموزش مراقبت های قبل از میکروبلیدینگ

شما به عنوان یک هنرمند میکروبلیدینگ باید مراقبتهای قبل از میکروبلیدینگ را به خوبی آموزش ببینید تا لتوانید این آموزشها را به مشتریان خود انتقال دهید. هنگامی که مشتری یک درمان را رزرو کرد، مطمئن شوید که دستورالعمل‌های پیش از مراقبت واضح را به او می‌دهید تا درمان به آرامی پیش برود. آنها باید شامل موارد زیر باشند:

استفاده از رتینول، لایه بردارهای شیمیایی یا محصولات ویتامین A را یک ماه قبل متوقف کنید.
حداقل ۲ هفته قبل از تزریق بوتاکس خودداری کنید.
حداقل ۲ هفته قبل از انجام فیشال خودداری کنید.
۲ هفته قبل از آفتاب گرفتن یا برنزه کردن خودداری کنید.
حداقل ۱ هفته قبل از برداشتن یا اپیلاسیون ابروها خودداری کنید.
حداقل ۲۴ ساعت قبل از مصرف الکل یا کافئین، ایبوپروفن، آسپرین یا مکمل های روغن ماهی خودداری کنید.
اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید، با پزشک خود مشورت کنید و ببینید که آیا امکان قطع مصرف برای چند هفته قبل وجود دارد یا خیر.

نکته ۳ – پچ تست

یکی از مهمترین نکات آموزش میکروبلیدینگ برای هنرمندان تست رنگ و بی حسی است. در این دوره سعی کنید تمام تکنیک های مربوط به تست محصولات را فرا بگیرید. اگر هیچ عارضه و درمان ناموفقی نمی خواهید، باید همیشه تست میکروبلیدینگ را انجام دهید. تست کنید که آیا مشتریان شما به رنگدانه ها و کرم های بی حس کننده و همچنین سایر محصولاتی که در طول درمان استفاده می کنید حساسیت دارند یا خیر.
نکته ۴ – آموزش طراحی ابرو برای میکروبلیدینگ

طراحی مهم ترین مرحله در دوره آموزش میکروبلیدینگ است فرآیند و هر هنرمندی تکنیک خاص خود را دارد. برخی از هنرمندان اگر پس از بیحس کردن نقشه برداری کنند، مشکل دارند زیرا ممکن است طرح کلی لک شود.

برخی توصیه می کنند قبل از بی حس کردن و استفاده از قلم جراحی نقشه برداری کنید. معمولاً از یک میکرو براش برای از بین بردن آثار قلم جراحی استفاده می شود.

هنرمندان دیگر از قبل بی حس می کنند، سپس کرم بی حس کننده را پاک می کنند و سپس طراحی و قرینه سازی ابرو را انجام می دهند. با این حال، اگر نقشه برداری بیش از حد طول بکشد، اثرات کرم بی حس کننده ممکن است حتی قبل از شروع میکروبلیدینگ از بین برود.

هنرمندان بیشتر و بیشتری توصیه می کنند که از قسمت قبل از بی حسی چشم پوشی کنند. ممکن است برای مشتریان ناراحت کننده باشد، اما گفته می شود که نتایج بهتری به همراه دارد. اگر مشتری شما تحمل درد بالایی دارد، می توانید پیشنهاد کنید که قسمت قبل از بی حسی را نادیده بگیرید.
نکته ۵ – میزان کشش پوست در آموزش میکرو ابرو در خانه

یکی از نکاتی که باید در این آموزش یاد بگیرید این است: میزان کشش پوست در میکروبلیدینگ است. اگر پوست بیش از حد کشیده شود، برش ها عمیق بوده و باعث تورم و ناراحتی در فرد می شود. از طرفی در صورت کم شدن کشیدگی رنگدانه ها به عمق مناسب تزریق نمی شوند که در واقع باعث کاهش کارایی میکروبلیدینگ می شود.


نکته ۶ – زیبایی شناسی صورت در آموزش میکرو ابرو در خانه

همانطور که قبلاً گفتیم زیبایی شناسی صورت یکی از مهم ترین مواردی است که باید میکروبلیدینگ را آموزش داد. برای جلب رضایت مشتریان خود باید اصول زیبایی صورت را بدانید و بتوانید بهترین ابروها را برای مشتریان خود انتخاب کنید. این به این معنی است که شما باید الگوهای چهره را بشناسید، البته به یاد داشته باشید که همه چهره ها در چند دسته طبقه بندی می شوند، بنابراین تشخیص آنها کار چندان دشواری نیست. از طرفی باید با توجه به رنگ پوست مشتری بهترین رنگ را برای میکروبلیدینگ انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که همه طرح های ابرو دارای یک نقطه کانونی هستند، بنابراین نحوه کشیدن آنها کاملا متفاوت است.

کلام آخر

میکروکارانی که در مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو مشغول به ارائه خدمات هستند دارای مهارت لازم برای ارائه خدمات مورد نیاز مشتری می باشند، در صورتی که تمایل دارید این خدمات را به صورت حرفه ای دریافت کنید باید به بهترین مرکز مراجعه کنید، برای پیدا کردن مرکز تخصصی و حرفه ای میکروبلیدینگ ابرو همین حالا کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.