انواع روش های مختلف جوانسازی پوست صورت

در این وبلاگ اطلاعات کامل و جامعی برای انتخاب آرایشگاه مردانه، سالن زیبایی مردانه، باغ تالار و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

انواع روش های مختلف جوانسازی پوست صورت

با بالا رفتن سن پوست شادابی و طراوت خود را از دست می دهد به همین دلیل بیشتر افراد با افزایش سن با کاهش روند جوانی پوست روبرو می شوند، در صورتی که شما نیز احساس می کنید پوست تان دچار افتادگی و چین و چروک شده است می توانید از روش های مختلف برای جوانسازی پوست استفاده نمایید. در صورتی که به دنبال بهترین مرکز جوانسازی پوست هستید همین حالا کلیک کنید.

روش‌های جوان سازی پوست

فرآیند جوان ‌سازی پوست با روش‌های مختلفی می‌تواند انجام شود که بسیاری از این روش‌ها مورد تایید جامعه پزشکی می‌باشد. از جمله کاربردی‌ترین روش‌های جوان ‌سازی پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کربوکسی‌ تراپی

در روش کربوکسی‌ تراپی گاز CO2 به زیر پوست تزریق شده که این امر سبب می‌شود بدن فرد برای تامین اکسیژن مورد نیاز ناحیه، خون‌رسانی بیشتری به ناحیه‌ تزریق انجام دهد و همین امر منجر به ترمیم سلولی شده و به بهبود وضعیت پوست کمک می‌کند.

هایفوتراپی

در روش‌ هایفوتراپی از امواج التراساوند استفاده می‌شود. این امواج به طور متمرکز به لایه‌ مخصوصی از پوست وارد شده و با وارد کردن انرژی به آن قسمت سبب تحریک تولید رشته‌های کلاژن، کم شدن چین و چروک‌ها و سفت شدن پوست می‌گردد. روش هایفوتراپی برای سنین 30 تا 75 سال و شل شدگی‌های خفیف تا متوسط پوست کاربردی می‌باشد.

اندولیفت

از دیگر روش‌های جوان ‌سازی پوست می‌توان به روش اندولیفت اشاره کرد که در طی آن یک لایه بسیار نازک از فیبر به لایه‌های عمیق پوست فرد وارد شده و سپس با اشعه‌ مادون قرمز به فیبر انرژی داده می‌شود تا در طی فعالیت آن، عمل کلاژن‌سازی تحریک شود. اندولیفت منجر به ذوب شدن چربی‌های اضافی ناحیه شده و همین امر میزان افتادگی پوست را کاهش و سفتی پوست را افزایش می‌دهد.

تزریق ژل

در روش تزریق ژل، در چین و چروک‌ها و خطوط ایجاد شده بر روی پوست ژل تزریق شده تا حجم ناحیه افزایش یابد. ژل‌های تزریقی شامل انواع موقت، نیمه دائم و دائم بوده که به واسطه‌ خطرات و عوارض ژل‌های دائمی استفاده از آن‌ها متوقف شده است. اما استفاده از ژل‌های موقت جزو پرطرفدارترین روش‌های جوان ‌سازی پوست به شمار می‌آید.

میکرونیدلینگ

از جمله رایج‌ترین روش‌های جوانسازی پوست می‌توان به میکرونیدلینگ اشاره کرد که در طی آن با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز زخم‌های بسیار ریزی در پوست ایجاد می‌شود که این زخم‌ها منجر به تحریک تولید کلاژن می‌گردد. کلاژن‌سازی در این نواحی بافت پوست را قوی‌تر کرده و منجر به رفع چنین چروک‌ها می‌گردد. لازم به ذکر است که از میکرونیدلینگ برای درمان ریزش مو، درمان جوش و آکنه، رفع ترک‌های پوستی، برطرف کردن جای زخم‌ها، برطرف کردن لکه‌های پوستی و درمان آفتاب سوختگی نیز استفاده می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.