آرشیو بهمن ماه 1402

در این وبلاگ اطلاعات کامل و جامعی برای انتخاب آرایشگاه مردانه، سالن زیبایی مردانه، باغ تالار و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

نکات مهم برای انتخاب کیک عروسی

انتخاب کیک عروسی یکی از بخش های هیجان انگیز در تدارکات جشن شما می باشد و در فیلم و عکس های مراسم تا ابد به یادگار می ماند. بنابراین این مسأله فقط به عنوان شیرینی مراسم محسوب نمی شود و به غیر از طعم، شکل، اندازه و زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. گاهی قامت کیک ها از قد عروس و داماد هم بالاتر می رود و گاهی عجیب و غریب ترین شکل و ظاهر و رنگ و لعاب را به خود می گیرند. در زمان انتخاب کیک عروسی به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید کیک خوشمزه و زیبایی را برای پذیرایی از مهمان سفارش دهید.

نکات طلایی برای انتخاب کیک عروسی


بودجه لازم و کافی را در نظر بگیرید.

هیچ وقت قیمت پایین را به کیفیت ترجیح ندهید و برای خرید کیک و شیرینی مناسب، بودجه کافی را کنار بگذارید. سفارش کیک عروسی را در بهترین قنادی و شیرینی سرا انجام دهید برای پیدا کردن حرفه ای ترین شیرینی فروشی می توانید از وب سایت سرای عروس کمک بگیرید.
2- با آگاهی کامل تدارک ببینید.

انتخاب شرایط مکانی و زمانی، نوع فوندانت و دکور کیک باید در هوای آزاد مقاومت لازم را داشته باشد.
3- از سفارش دادن مدل های عجیب و غریب خودداری کنید.

گاها دیده می شود که بعضی از زوج ها برای خاص بودن کیک مراسم خود، مدل های عجیبی را سفارش می دهند که شاید برای یک مراسم رسمی مثل ازدواج یا عقدکنان خیلی مناسب نباشد.
4- شرایط آب و هوایی

برای یک انتخاب بهتر حتما شرایط آب و هوا را در نظر بگیرید. تزیین کیک می تواند با فوندانت یا خامه انجام شود. تزیینات فوندانت بسیار زیبا و خاص می باشد و نسبت به خامه ماندگاری بالاتری در مقابل گرما خواهد داشت.
5- مجذوب ظاهر کیک نشوید.

زیبایی ظاهری، مواد به کار رفته در کیک, طعم و مزه، تازگی مواد اولیه و تعهد در تحویل به موقع نکاتی هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند.
6- قبل از سفارش دادن هزینه های جداگانه از جمله تزیین و گل آرایی را مشخص کنید.

دقت داشته باشید که هزینه تهیه کیک صرفا وزن و مواد تشکیل دهنده آن نیست و مواردی مثل تزئین و گل آرایی ممکن است شامل هزینه شوند. البته ممکن است بعضی از قنادی ها این خدمات را به عنوان اشانتیون وبه صورت رایگان ارائه دهند. اما پیشنهاد می کنیم که قبل از سفارش کیک به دقت این موارد را از قنادی مورد نظر خود بپرسید و از ریز هزینه ها به طول کامل مطلع شوید.
7- سبک کیک مورد پسندتان را انتخاب کنید.

آیا می خواهید کیک شما پرزرق و برق باشد یا ساده؟ دوست دارید کیک عروسی شما چه رنگی داشته باشد؟ چگونه تزئین شده باشد؟ سعی کنید در کنار توجه به مواردی مثل شیک بودن کیک برای یک مراسم رسمی، مقداری هم به علایق و سلایق خود و همسرتان توجه داشته باشید.

در انتخاب وزن مناسب کیک دقت کنید.

به عنوان یک قانون کلی باید بدانید که برای هر فرد باید 100 الی 200 گرم کیک در نظر گرفته شود. حتما یادتان باشد تزئیناتی که بر روی کیک انجام می شود خوراکی نیستند پس در محاسبات خودتان دقت کنید تا سفارش شما از وزن متناسب برخوردار باشد.
9- پیش از سفارش اصلی، کیک کوچکی سفارش دهید و آن را تست کنید تا در ارزیابی کیک به شما کمک کند.

تست کیک قبل از مراسم اصلی گزینه خوبی است برای اینکه به این نتیجه رسید که قنادی خوبی را انتخاب کرده اید یا خیر. مسلماً این اتقاق به هیچ وجه خوشایند نخواهد بود که در زمان برگزاری مراسم عروسی یا عقد کنان با کیکی مواجه شوید که فاصله زیادی از ایده آل مورد نظر شما دارد.
10- از طعم یا ماندگاری کیک غافل نشوید.

بسیاری از کیک ها ماندگاری بالایی در مقابل نور فلاش و گرما دارند. یه این نکته تواجه داشته باشید که معمولاً در تهیه این نوع کیک ها موادی به کار برده می شود که از طعم کیک می کاهد.
11- تزیین کیک با میوه یا شکلات.

به خاطر تنوع میوه ای، برای تزئین کیک استفاده از میوه های خوش طعم در فصل تابستان و پسته و گردو در فصل زمستان پیشنهاد می شود.
12- خلاقیت به خرج دهید.

می توانید کیک سفیدی انتخاب کنید و روی هر طبقه گل هایی با ترکیب رنگ دلخواهتان قراردهید.
13- سر وقت اقدام کنید.

سفارش خود را حداقل یک هفته زودتر انجام دهید و به روزهای آخر موکول نکنید. زیرا ممکن است که قنادی ها هم با مشتری های زیاد مواجه باشند و نتوانند سفارش شما را قبول کنند یا در تحویل سفارش تاخیر داشته باشند.
14- گفت و گویی با کیک ساز خودتان داشته باشید.

حتما زمان دقیق، تاریخ، مدت زمان تقریبی جشن عروسی، مکان قرارگیری کیک، تعداد مهمانان جشن و بودجه مورد نظرتان را با کیک ساز در میان بگذارید تا نوع، حجم، طراحی و کیفیت کیک عروسی را متناسب با شرایط شما اجرا کند تا در طول برگزاری مراسم با مشکلاتی مثل کم آمدن کیک مواجه نشوید.
15- در حمل و نقل کیک دقت کنید.

اکثر قنادی ها دارای ماشین یخچال دار نیستند و نقل و انتقال کیک به احتمال خیلی زیاد بر عهده خود شما خواهد بود. سعی کنید در زمان مناسب در قنادی حضور پیدا کنید و با خود یک همراه هم داشته باشید. حمل و نقل کیک به تنهایی در خودرو ریسک آسیب دیدگی کیک را به همراه دارد. با سرعت مطمئن حرکت کنید و در هنگام حرکت به دقت مراقب دست انداز ها و چاله و چوله های مسیر باشید. چه بسا افتادن در یکی از این چاله ها باعث صدمه دیدن کیک شود.

ماه عسل به کجا سفر کنیم؟

اولین و به یادماندنی ترین سفر دو نفره بعد از ازدواج، سفر ماه عسل است به همین دلیل زوجین جوان باید در زمان انتخاب مقصد سفر ماه عسل توجه لازم را به خرج دهند، در صورتی که شما به دنبال بهترین آژانس مسافرتی برای رزرو تور ماه عسل هستید همین حالا کلیک کنید.

ماه عسل کجا بریم در ایران؟


اگر بخواهید برای ماه عسل شیرین‌تان ایران را به‌عنوان مقصد گردشگری در ماه عسل انتخاب کنید، بهترین تصمیم را گرفته‌اید. چون با شرایط اقتصادی کنونی و قیمت دلار، می‌توانید بدون خارج کردن ارز از کشور، به این سفر شیرین بپردازید. مزیت دیگر ماه عسل در ایران، ثبت خاطرات شیرین ازدواج و ماه عسل در کشور مادری است. قطعا مراجعه و سفر مجدد در سال‌های بعد از ازدواج، تمام خاطرات شیرین ماه عسل را برای‌تان مرور خواهد کرد.


1-شمال ایران بهترین مقصد ماه عسل

شمال برای ماه عسل بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. اگر عاشق طبیعت هستید، ماه عسل شمال برای‌تان خاطره‌انگیزترین سفری است که تجربه خواهید کرد. سفر به مناطق سرسبز و بکر شمالی، خوردن غذاهای خوشمزه شمالی و ثبت لحظات زیبا در جذاب‌ترین مقصد ماه عسل ایران، انتخاب هیجان‌انگیزی برای‌تان خواهد بود. اگر به آفتاب علاقه‌مند هستید، شمال ایران، بهترین مکان برای مسافرت در تیر ماه و تابستان است. سعی کنید، با شناخت دقیق مناطق زیبای شمالی، سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

ماه عسل کجا بریم در خارج از ایران؟


شاید درمورد تور ماه عسل مالدیو چیزهایی شنیده باشید یا عکس‌هایی از ماه عسل مالدیو دیده باشید. اگر بودجه مطلوبی برای سفر ماه عسل‌تان کنار گذاشته‌اید و علاقه‌مند به کشف دنیای بیرون از کشورتان هستید، بهترین مقاصد توریستی اسیا و اروپا در انتظارتان است. کشورهای دیدنی اطراف ایران مثل ارمنستان، ترکیه، آذربایجان و گرجستان، ازجمله رایج‌ترین مقاصد سفر به خارج از کشور محسوب می‌شوند. جاذبه های گردشگری خارج از کشور، برای اکثر زوج‌ها خاص و جذاب است. معمولا، تجربیاتی که از همسفر بودن در تورهای ماه عسل خارجی می‌توانید کسب کنید، بسیار زیاد است. پس اگر علاقه‌مند به دیدن کشورهای دیگر با مقاصد گردشگری متنوع هستید، حتما ماه عسل اروپا یا آسیا را امتحان کنید و از این سفر هیجان‌انگیز لذت ببرید.

2-جنوب ایران بهشت زیبا برای ماه عسل

اگر قصد دارید در ماه‌های مهر، آبان و آذر سفر ماه‌ عسل‌تان را برنامه‌ریزی کنید، انتخاب جنوب ایران یکی از گزینه‌های جذاب برای شما است. برای ماه عسل در پاییز، بهتر است شهرهایی را انتخاب کنید که کمی دیرتر از تهران و شهرهای شمالی به سمت سرما می‌روند. انتخاب قشم، کیش و شهرهای دیگر در این نقطه از ایران، ماه عسل هیجان‌انگیزی برای شما رقم می‌زند. تور ماه عسل کیش و قشم، به شما اجازه می‌دهد تا زیباترین و خاص‌ترین عکس‌ها را در این سفر ثبت کنید و مناطقی از ایران را ببینید که همیشه بکر، دست نیافتی و خاص بوده است. هزینه ماه عسل در کیش کمی بیشتر از قشم خواهد بود. زیرا هتل‌های لاکچری و 5 ستاره در کیش بیشتر از قشم است.

مزایای اجاره باند و تجهیزات نورپردازی چیست؟

از تجهیزات صوتی و نورپردازی برای متفاوت تر به نظر رسیدن مجالس و جشن ها استفاده می شود، به همین دلیل امروزه اغلب افراد نسبت به اجاره این دستگاه ها اقدام می کنند. اگر قصد اجاره این نوع تجهیزات را دارید می توانید همین حالا کلیک کنید و با بهترین مراکز اجاره باند و تجهیزات نورپردازی در سراسر تهران آشنا شوید.

مزایای اجاره باند و تجهیزات نورپردازی


از مهم ترین مزایای اجاره باند و تجهیزات نورپردازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اجاره باند و تجهیزات نورپردازی از بهترین مرکز اجاره تجهیزات نورپردازی و باند مقرون به صرفه می باشد.
  2. شرکت هایی که باند و تجهیزات نورپردازی را اجاره می کند خدمات مربوط به نگهداری، تعمیر و پشتیبانی فنی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.
  3. در صورت تمایل می توانید از کارشناسانی که در این مراکز مشغول به فعالیت هستند برای انتخاب نوع باند، برند باند و... مشاوره لازم را بگیرید.
  4. با انتخاب باند با کیفیت می توانید به مجلس خود شور و هیجان خاصی را ببخشید.
  5. در زمان اجاره باند می توانید توان خروجی، زوایه پراکندگی و... را مورد بررسی قرار دهید که در این صورت باند مورد نیازتان را اجاره خواهید کرد.

تجهیزات نورپردازی چیست؟


از تجهیزات نورپردازی برای بخشیدن جذابیت بیشتر به مراسم عروسی استفاده می شود و در صورتی که کیفیت این نوع تجهیزات بالا باشد بدون تردید فضای مراسم خاص و متفاوت تر به نظر می رسد، به همین دلیل به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم اجاره این نوع تجهیزات را از بهترین مرکز اجاره تجهیزات نورپردازی و باند جنوب تهران انجام دهید تا از کیفیت تجهیزات مورد نیاز خود مطمئن شوید.

از انواع تجهیزات نورپردازی مناسب و کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. تجهیزات نورپردازی چندکاره:

این مدل از دستگاه ها به صورت کلی چندین دستگاه در یک دستگاه می باشند و دارای کاربرد زیادی هستند.
2. رقص نور لیزری:

رقص نور لیزری جزو متمرکزترین نورها به شمار می رود و دارای مدل های متنوعی می باشد.
3. مویینگ:

این مدل دستگاه که به آن ها ربات نیز گفته می شود بر اساس عملکردی که دارد متفاوت می باشد و از پیشرفته ترین تجهیزات نورپردازی در دنیای رقص نور به شمار می رود.
4. بخارساز و ابرساز:

این مدل دستگاه جزو دستگاه های جذاب به شمار می رود که قابلیت تولید ابرهای سنگین، دودهای جذاب و ابرهای سبک و… را دارد و بر اساس قدرت دسته بندی می شود، در بهترین مرکز اجاره تجهیزات نورپردازی و باند جنوب تهران بخارسازها و ابرسازها با انواع مدل های متنوع اجاره داده می شوند.
5. بلک لایت:

بلک لایت ها جزو نورهای خاص به شمار می روند که دارای کاربرد زیادی هستند و به آن ها نور فلورسنت نیز گفته می شود، بلک لایت ها دارای درخشندگی منحصر به فردی هستند.
6. پار ال ای دی:

پار ال ای دی جزو دستگاه هایی است که دارای قدرت متفاوتی می باشد، این دستگاه دارای نور پس زمینه است و مکمل رقص نور به شمار می رود.
7. گوی آینه ای:

این مدل دستگاه جزو دستگاه های جذاب به شمار می رود، این نوع دستگاه را می توان در سقف یا سایر قسمت ها نصب کرد و نوری که به محیط توسط این نوع گوی تابیده می شود باعث کهکشانی به نظر رسیدن فضا می گردد.
8. پرده ال ای دی:

در بهترین مرکز اجاره تجهیزات نورپردازی و باند جنوب تهران پرده ال ای دی به اجاره داده می شود، از این نوع دستگاه برای ایجاد جذابیت بیشتر به فضای استیج استفاده می شود.
9. لوازم آتش بازی:

این نوع دستگاه باعث بخشیدن جلوه ای ویژه به فضای مراسم می شود، لوازم آتش بازی که مراکز اجاره تجهیزات نورپردازی و باند موجود هستند به دو دسته گرم و سرد تقسیم بندی می گردند.

بهترین آرایشگاه مردانه برای گریم و پیرایش داماد را چگونه انتخاب کنیم؟

گریم و پیرایش داماد از مهم ترین مواردی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید به آن توجه ای ویژه شود بنابراین دامادها باید برای انجام گریم و میکاپ به سالن زیبایی معتبر مراجعه کنند. در صورتی که به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه هستید به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که از وب سایت سرای عروس در این زمینه کمک بگیرد.

نکات طلایی برای پیدا کردن بهترین ارایشگاه مخصوص گریم و پیرایش داماد


اگر جشن عروسی شما نزدیک است و تمایل دارید بهترین آرایشگاه مردانه را برای دریافت خدمات مربوط به گریم و پیرایش داماد انتخاب کنید بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:


1. مشورت با دیگران:

اگر دوستان یا نزدیکان شما به تازگی ازدواج کرده اند می توانید برای انتخاب بهترین آرایشگاه مردانه  از آن ها مشورت لازم را بگیرید، در صورتی که این افراد از میزان مهارت، برخورد و تخصص آرایشگر راضی بودند می توانید با خیالی آسوده به آرایشگر اعتماد کنید و برای جشن عروسی تان نوبت رزرو کنید. قبل از رزرو نوبت بهتر است به آرایشگاه مراجعه کنید و از میزان کیفیت کار آرایشگر مطمئن شوید.

2. جستجوی بهترین آرایشگاه داماد در فضای مجازی:

امروزه اغلب آرایشگران در فضای مجازی برای خود پیج یا سایت راه اندازی کرده اند، شما می توانید به راحتی و با انجام یک جستجوی ساده بهترین آرایشگاه مردانه  را برای رزرو نوبت انتخاب کنید. در فضای مجازی همچنین امکان مشاهده نمونه کارها وجود دارد و علاوه بر این برای اعتماد بیشتر به پرسنل لاین های مختلف می توانید نظرات مشتریان را مطالعه کنید.

3. به صورت حضوری به آرایشگاه مراجعه کنید:

بعد از انتخاب آرایشگاه مورد نظرتان بهتر است به صورت حضوری به فضای آرایشگاه مراجعه نمایید و کیفیت کار، نظافت و… را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این در مراجعه حضوری می توانید از پرسنل بخواهید که آلبوم نمونه کارهایشان را در اختیار شما قرار دهند. در زمان مراجعه حضوری به آرایشگاه به برخورد پرسنل توجه داشته باشید زیرا قرار است مدت زمان طولانی را برای انجام پیرایش و گریم داماد در فضای سالن زیبایی سپری نمایید.

4. انتخاب آرایشگر در سالن زیبایی مردانه:

در سالن های زیبایی چندین آرایشگر مشغول ارائه خدمات هستند، پس از رزرو نوبت در آرایشگاه مردانه باید آرایشگر ایده آل خود را انتخاب کنید، در زمان انتخاب آرایشگر باید به مهارت و نحوه کار او توجه داشته باشید، علاوه بر این قبل از انتخاب آرایشگر باید به برخورد و اخلاق آرایشگر توجه داشته باشید. در صورتی که احساس کردید آرایشگر مورد نظر خود را پیدا کرده اید می توانید با وی صحبت کنید و از نحوه کار وی مطلع شوید تا روز عروسی تان هیچ استرسی نداشته باشید.

5. مشاهده آلبوم نمونه کار:

امروزه اغلب آرایشگران دارای آلبوم نمونه کار هستند، اگر آرایشگر از کارهای قبلی خود نمونه کار دارد می توانید آن ها را مشاهده نمایید و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. شایان ذکر است فقط نمی توانید به نمونه کارها اکتفاء کنید و باید در زمان انتخاب آرایشگر به سابقه وی و… توجه داشته باشید.

6. میزان خلاقیت آرایشگر:

آرایش و پیرایش هنر محسوب می شود، آرایشگران خوب باید برای ارائه خدمات با کیفیت از روش ها و تکنیک های مدرن استفاده نمایند و باتجربه و خلاق باشند تا مشتریان آن ها از خدماتی که دریافت کرده اند رضایت کافی را داشته باشند. برای هر مدل مو، مدل ریش و… باید متناسب با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری اش انتخاب شود در نتیجه شما باید در زمان مراجعه به آرایشگر ابتدا مدل مورد نظرتان را نقد کنید سپس آرایشگر می تواند با توجه به فرم صورت و… مدلی مناسب را برایتان انتخاب کند و در ظاهرتان تغییرات مثبتی را ایجاد نماید.

7. بررس مدارک آرایشگر:

قبل از رزرو نوبت گریم و پیرایش داماد بهتر است مدارک آرایشگر را مورد بررسی دقیق قرار دهید، برخی از آرایشگران فقط دوره فنی را گذرانده اند و ادعا می کنند که مدرک بین المللی دارند بنابراین شما باید مدارک آرایشگر را مشاهده کنید تا میزان تخصص وی به شما ثابت شود، علاوه بر این نباید گول تبلیغات را بخورید.

8. از سایر مشتریان تحقیق نمایید:

از مشتریان سابق بهترین آرایشگاه مردانه در مورد میزان تخصص، تجربه و مهارت آرایشگر سوالاتی را بپرسید در این صورت می توانید درباره معایب و محاسن آرایشگاه مردانه اطلاعات لازم را بدست آورید و سالن زیبایی با خیالی آسوده نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایید.

9. مراجعه به آرایشگاه قبل از برگزاری مراسم عروسی:

قبل از اینکه آرایشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید بهتر است به فضای سالن مراجعه نمایید و برای یک بار هم که شده از کیفیت کار آرایشگر مطمئن شوید. ظرافت و دقت کار آرایشگر بسیار مهم است و علاوه بر این باید به سرعت العمل وی نیز توجه داشته باشید. بعد از مراجعه به بهترین آرایشگاه مردانه تجریش از خودتان بپرسید که آیا آرایشگر با دقت زیادی به کار شما رسیدگی می کرد؟ آیا از کیفیت کار وی راضی هستید؟ آیا در فضای سالن زیبایی احساس راحتی داشتید؟ در صورتی که پاسخ شما به همه این سوالات مثبت است می توانید برای انجام رزرو نوبت اقدام کنید.

10. بررسی امکانات بهترین آرایشگاه مردانه:

امکانات و خدماتی که تمایل دارید در روز عروسی تان از آن ها استفاده نمایید را لیست کنید سپس از آرایشگرتان در مورد امکانات و خدمات آرایشگاه سوالاتی را بپرسید، بهتر است به سالن زیبایی مراجعه کنید که خدمات متنوع نظیر اصلاح صورت، پاکسازی پوست صورت، فرم دهی به موها، مرتب کردن ناخن ها و… را به مشتریان خود ارائه می دهد.

11. گریم صورت داماد:

استفاده از گریم مناسب برای داماد باعث می شود تا لک ها و عیب های موجود در صورت شما پنهان شوند و علاوه بر این چهره ای متفاوت و جذاب تر در جشن عروسی تان داشته باشید. برای اینکه آقایان در روز عروسی شان گریم طبیعی داشته باشند باید برای انجام گریم آن ها از مواد براق یا چرب استفاده نشود. اگر جای ریش هایتان سبز می شود بهتر است از آرایشگر بخواهید که به کمک کرم مخصوص پوست صورت تان را پوشش دهد در این صورت پوست شما یکدست به نظر می رسد. شایان ذکر است برای انجام گریم حرفه ای باید به سالن زیبایی مراجعه کنید که پرسنل سالن مهارت و تخصص لازم را در این زمینه دارند.