افرادی که نباید میکروبلیدینگ ابرو انجام بدهند

در این وبلاگ اطلاعات کامل و جامعی برای انتخاب آرایشگاه مردانه، سالن زیبایی مردانه، باغ تالار و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

افرادی که نباید میکروبلیدینگ ابرو انجام بدهند

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران مرکزی است که از بهترین و با تجربه ترین متخصصین در زمینه میکروبلیدینگ تشکیل شده است. میکروبلیدینگ بسیار ظریف است و به دقت بسیار بالایی احتیاج دارد به همین دلیل تکنسین باید حرفه ای باشد تا بتواند شکل طبیعی ابرو را حفظ کند. استفاده از ابزار های پیشرفته و وسایل استریل شده یا یک بار مصرف یکی دیگر از ویژگی های بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران است که به زیبایی شما کمک می کند. اگر به دنبال بهترین مرکز میکروبلیدینگ هستید می توانید از وب سایت سرای عروس کمک بگیرید.

افرادی که نباید میکروبلیدینگ انجام بدهند

افرادی که دچار بیماری هایی مانند HIV یا هپاتیت هستند به دلیل انتقال بیماری از طریق خون نباید میکروبلیدینگ انجام بدهند. به دلیل خراش پوست و خون ریزی ممکن است بیماری انتقال پیدا کند.
این تکنیک از طریق خراش دادن پوست و افزودن جوهر مخصوص در لایه زیرین پوست انجام می شود به همین دلیل افرادی که بعد از زخم در بدن دچار گوشت اضافه می شوند، نباید میکروبلیدینگ انجام دهند.
به دلیل ایجاد لک و جای زخم ماندگار افرادی که دچار هیپوپیگمنتیشن بعد از التهاب یا کمرنگ شدن پوست می شوند در رابطه با این تکنیک منع دارند.
افراد دارای پوست نازک و حساس
اگر به تازگی ژودرم یا انواع فیلر را در نزدیکی ابرو تزریق کرده باشید، متخصص میکروبلیدینگ برای انجام کار از شما مجوز پزشکان متخصص و مربوطه را می خواهد. بهتر است صبر کنید و بوتاکس خود را 4 هفته بعد از انجام این تکنیک در بهترین سالن زیبایی در تهران، انجام دهید.
افرادی که درحال انجام شیمی درمانی هستند از این کار منع می شوند. بعد از انجام کامل روند درمان و شکست سرطان می توانید به راحتی میکروبلیدینگ را انجام دهید.
افراد دارای بیماری های پوستی مانند راش، زونا، اگزما و… نباید میکرو کنند. این فرایند از طریق خراشیدن پوست انجام می شود و در صورت داشتن بیماری پوستی بسیار دردناک می شود. روند بهبود دیر تر انجام می شود و ممکن است باعث تشدید بیماری فعلی شما شود.
افراد دارای پوست بسیار چرب به دلیل ترشح بیش از حد چربی، خطوط باریک ایجاد شده دیر ترمیم می شود و پیگمنت دوام کم تری دارد و میکروبلیدینگ زمان کمتری روی پوست می ماند. در پوست چرب احتمال پخش شدن رنگ دانه ها در زیر پوست وجود دارد. ترمیم ابرو در افراد دارای پوست چرب فاصله های کوتاه تری دارد. به دلیل هزینه های زیادی که افراد پوست چرب باید پرداخت کنند این تکنیک به آن ها پیشنهاد نمی شود.
افرادی که تاتو یا آرایش دائم قدیمی دارند، بدون ریمو کامل میکروبلیدینگ را انجام ندهند.
افراد دارای حساسیت ممکن است به جوهر مخصوص، بی حس کننده یا الکل موجود در جوهر واکنش نشان دهند. پس این تکنیک به این افراد پیشنهاد نمی شود.
خانم های باردار و خانم هایی که در دوران شیردهی هستند بهتر است تا زمان تثبیت هورمون ها صبر کنند.
افراد مبتلا به دیابت به دلیل کند شدن روند ترمیم ابرو ها و آسیب پذیری سیستم ایمنی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند.

آیا میکروبلیدینگ به سادگی رفع می شود؟

هیچ راه ساده و کم هزینه ای برای رفع میکروبلیدینگ وجود ندارد. تنها لیزر بهترین گزینه برای از بین رفتن رنگدانه های موجود در پوست است که هزینه بالایی دارد. به دلیل روند طولانی و پیچیده بهتر است از اول کار بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران را انتخاب کنید تا با آرامش خاطر زیبایی را به دست بیاورید.

رشد ابرو بعد از انجام میکروبلیدینگ

به دلیل عمق کم برش های ایجاد شده و صدمه ندیدن فولیکول های مو و همچنین انجام اصولی، این تکنیک روی رشد مو تأثیری ندارد. کنده شدن تار های مو در طول جلسه، جایگزین دوباره دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.