نحوه انجام میکروبلیدینگ

در این وبلاگ اطلاعات کامل و جامعی برای انتخاب آرایشگاه مردانه، سالن زیبایی مردانه، باغ تالار و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

نحوه انجام میکروبلیدینگ

برای انجام میکروبلیدینگ باید مراحلی طی شود و به بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو مراجعه کنید در این مراکز خدمات مربوط به میکروبلیدینگ به صورت تخصصی به مشتریان ارائه داده می شود. اگر به دنبال تخصصی ترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو هستید همین حالا کلیک کنید.

نحوه انجام میکروبلیدینگ

در این قسمت در مورد نحوه انجام میکروبلیدینگ صحبت می‌کنیم تا اگر تصمیم به انجام آن گرفته باشید، بدانید که قرار است چه مراحلی طی شود تا فرم ابروهایتان آنطور شود که انتظار دارید.

  1. ابتدا باید وسایل و ابزار مورد نیاز مانند سوزن‌های مخصوص و ریز، قلم مخصوص و تیغ یک‌بار مصرف تهیه و آماده شوند. متخصص محیط و لوازم موردنیاز را با مواد استریل‌کننده، استریل می‌کند تا دچار عفونت و حساسیت نشوید.
  2. سپس از شما می‌خواهد روی تختی که آن هم ضدعفونی شده است، دراز بکشید.
  3. با مواد بی‌حس کننده موضعی مانند پماد، قسمتی که قرار است روی آن کار انجام دهد را بی‌حس می‌کند.
  4. فرد متخصص، برش‌های سطحی را به کمک سوزن‌های مخصوص با دقت و حوصله روی پوست شما در قسمتی که قرار است میکروابرو انجام دهد، ایجاد می‌کند تا بتواند رنگ‌دانه‌ها را به صورت تارهای ابرو در آن قسمت‌ها یا همان لایه اپیدرم پوست، وارد کند.
  5. مهارت و ظرافت عمل فردی که میکروبلیدینگ ابرو را انجام می‌دهد بسیار مهم است و باید طرح ابرو را به صورت فرضی درنظر بگیرد و تا انتهای کار، آن را مدنظر داشته باشد.
  6. انجام این کار تقریبا ۱ ساعت طول می‌کشد و پس از آن باید تا مدتی مراقبت‌های توصیه شده توسط فرد متخصص را رعایت کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

نحوه ریموو میکرو ابرو

ممکن است به هر دلیلی مثلا نارضایتی از ظاهر ابروهایتان پس از میکروبلیدینگ، تصمیم به ریموو آن بگیرید. این کار زمانی ممکن است که خیلی از انجام این روش نگذشته باشد. مثلا در روزهای اولیه می‌توان نه به صورت کامل بلکه قسمت جزئی از میکرو ابرو را اصلاح کرد. البته در صورتی که بخواهید به‌طور کامل آن را پاک کنید، لازم است تا به کلینیک معتبر مراجعه کنید تا به کمک لیزر میکرو اصلاح شود.

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهد؟

هرچند میکروبلیدینگ یک روش آرایشی نیمه‌دائم است، اما برخی از افراد نباید آن را انجام دهند که عبارت‌اند از:

    • بانوان باردار
    • مادران شیرده
    • بیماران قلبی
    • افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی
    • انجام دهندگان عمل پیوند عضو
    • افراد حساس به لیدوکائین و اپی‌نفرین
    • افرادی که پس از ایجاد جراحت یا بریدگی در پوست خود، گوشت اضافه می‌آورند
    • کسانی که در قسمت ابروهای خود، خال گوشتی دارند
    • افرادی که در صورت خود بوتاکس انجام داده‌اند
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.